Covico Vastgoed bv, uw syndicus

Administratief beheer

Omdat de administratieve richtlijnen steeds evolueren, nemen wij graag die taak van u over. Via ons transparant communicatiesysteem bent u steeds ingelicht.

Financieel beheer

Om de VME optimaal te laten genieten van rust, verzorgen wij het financieel beheer. Opmaak van eindafrekeningen en het verwerken van leveranciersfacturen: niets kent geheimen voor ons team.

Technisch beheer

Door onze ervaring kunt u steeds beroep doen voor alle technische informatie. Van onderhoudscontracten tot herstellingen: we helpen u graag!

Bent u reeds eigenaar?

Volg alles omtrent uw gebouw op de voet op!

Wat we van meerwaarde bieden

Covico Vastgoed wil niet enkel nu de beste keuze zijn voor het beheer van uw VME, op lange termijn willen we u nog steeds een meerwaarde kunnen bieden: ons kantoor engageert zich dan ook om voortdurend te investeren in bijscholingen en in technologie om u als eigenaar efficiënt te kunnen helpen bij het beheer van uw VME.

 

Tevens is transparante communicatie steeds een must: via ons eigenaarsportaal bent u steeds op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen, maar u bent uiteraard ook steeds welkom bij ons op kantoor voor een luisterend oor waar we graag oplossingen voorstellen voor de opgestelde problemen.

Naast de klassieke taken van een syndicus (organiseren van Algemene Vergaderingen, opmaken van eindafrekeningen en notulen, opvolgen van betalingen van zowel leveranciers als eigenaars) heeft ons kantoor ook de nodige ervaring om u bij te staan bij alle mogelijke problemen die zich kunnen voordoen.

Ons takenpakket

Administratief beheer

  • Opstellen van dagordes
  • Verzenden van uitnodigingen
  • Organiseren van (Buitengewoon) Algemene Vergaderingen
  • Aanleggen van aanwezigheidslijsten
  • Opmaken van notulen
  • Opvolgen van offertes en getekende contracten

financieel beheer

  • Samenstellen van begrotingen en werkkapitaal
  • Betalen van gemeenschappelijke rekeningen
  • Opvolgen van de kosten voor de mede-eigenaars volgens basisakte
  • Invorderen van verschuldigde bedragen

technisch beheer

  • Opvolging van de werking van alle technische installaties
  • Organiseren en opvolgen van occasionele herstellingen
  • Opstellen van een verbeteringsdossier van het gebouw of installaties
  • Renovatie en toepassen van nieuwe technieken om de waarde van het gebouw te behouden

Ook op zoek naar een betrouwbare partner voor het beheer van uw VME?

Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek en ontdek waarom wij u kunnen van dienst zijn!